Meri gari scheme 2021 Pakistan| Apply Online

Meri gari scheme 2021

قومی اسمبلی کے بجٹ 2021 میں ، فنانس منسٹر شوکت ترین نے اعلان کیا. کہ حکومت اپنی نئی اسکیم “میری گیری سکیم پاکستان” کے ذریعے عوام کو مزید سہولیات فراہم کرنا چاہتی ہے۔

Meri gari scheme 2021 | Apply Online

سالانہ بجٹ 2021-22 میں ، وفاقی حکومت نے پاکستانی شہریوں کے لئے اپنی نئی اسکیم “میری کار سکیم” کا اعلان کیا۔ سالانہ بجٹ 2021-22 کا اعلان کرتے ہوئے. وزیر خزانہ ‘شوکت ترین’ نے بھی اپنی بجٹ تقریر میں اس اسکیم کا اعلان کیا۔ انہوں نے کہا کہ “پاکستانی شہری اس کار سکیم 2021 سے فوائد حاصل کرسکتے ہیں”۔

انہوں نے کہا کہ ایک سب سے زیادہ فائدہ یہ ہے کہ “800 سی سی کی چھوٹی کاروں پر ایکسائز ڈیوٹی میں کمی کی گئی ہے سوائے کسٹم اور ریگولیٹری ڈیوٹیوں کے۔” وزیر خزانہ نے یہ بھی پیش کیا کہ حکومت برقی گاڑیوں پر ٹیکس میں چھوٹ فراہم کرتی ہے۔

Meri gari scheme 2021

وزیر خزانہ نے آئندہ مالی سال کے 2021-22 کے سالانہ بجٹ میں پاکستانیوں کے لئے نئی اسکیم “میری گہری سکیم 2021” کا اعلان کیا۔ انہوں نے پیش کیا کہ گاڑیوں پر کسٹم اور ریگولیٹری ڈیوٹی میں کمی آئی ہے. ، جو 800 سی سی سے چھوٹی ہیں۔ یہ کمی اس اسکیم کے تحت کی گئی تھی۔

وفاقی حکومت نے عوام کے لئے یہ اسکیم متعارف کروائی کیونکہ حالیہ برسوں میں ، کاروں کی قیمتیں انتہائی زیادہ ہیں. ، جس کی وجہ سے فروخت میں زبردست کمی واقع ہوتی ہے۔ قیمتوں میں اضافے کی وجہ سے عوام مہنگی کاریں خرید نہیں پا رہے ہیں۔ اسی لئے حکومت نے یہ کار اسکیم پیش کی ہے جس میں سود کی شرحیں کم ہوں گی۔ اس اسکیم کے تحت ، نئی شرح سود صرف 5٪ سے 6٪ رہنا پسند ہے۔

مزید ملازمتوں کے : یہاں کلک کریں

میری گاری سکیم کے فوائد:

اس نئی اسکیم سے عوام کو خاص طور پر کم آمدنی والے افراد جیسے اساتذہ اور دوسرے پیشہ ور افراد کو بہت سے فوائد ملیں گے جن کی تنخواہ ان کیلئے معقول سواری خریدنے کے قابل ہوجاتی ہے۔ اس اسکیم کے تحت حکومت نے 800 سی سی کی بجائے 1000 سی سی کاروں پر ٹیکس بھی کم کردیا ہے۔ وزیر خزانہ نے اعلان کیا کہ حکومت ایک نئی آٹو پالیسی بنارہی ہے جس میں 850 سی سی سے لے کر 1000 سی سی کار خریداروں پر ٹیکس وصول کیا جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ 1000 سی سی کاروں کے ل the سود کی شرح 5٪ اور بڑی گاڑیوں کے ل 6 6٪ ہونی چاہئے۔ اس نئی پالیسی کو ابھی تک وفاقی حکومت نے حتمی شکل نہیں دی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published.